Zaglądają, podglądają.

wtorek, 29 lipca 2014

Czt tylko mnie to tak bawi?

Rzadko coś mnie rozśmiesza do łez.
No więc tak:
Panny W. Sobie siedzą...
Haftują, jako drzewiej bywało.
I rozmawiają. Sobie.

Ta z lewej pyta tę z prawej:
- I co ty też tak MU na tym tamburynku haftujesz?
Prawa odpowiada:
- A nic, że mi życie chuj jeden zmarnował i takie tam..."

Obrazek ściągnięty ze Stylowi.pl, bo najlepszej jakości, tekst, nie wiem  czy co do słowa, z tygodnika N., z artykułu na temat dodawania współczesnych treści słownych do obrazów mistrzów przez...I tu okazuje się, że ktoś mi rąbnął ten numer, i nic więcej już nie dodam.
Pozdravka.

4 komentarze:

  1. A na fb robią to sztuczne fiołki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, ale nie wiedzą wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym się zamieniła z Paniami z obrazu, bez wyrzutów sumienia mogłabym cały dzień haftować i przechadzać się z psiapsiółami po ogrodzie ;)

    OdpowiedzUsuń