Zaglądają, podglądają.

czwartek, 7 listopada 2013

Taka data.

Czy można wybrać gorszą datę na ślub, niż 07. listopada? Nie.
A mimo to... Wybraliśmy.

"R" w nazwie miesiąca brak - czyli pech, cały miesiąc, że gorszego nie znajdziesz w kalendarzu -  beznadzieja, a w dodatku, [młodszym ku wyjaśnieniu, starszym ku przypomnieniu]  jest to data rocznicy Rewolucji paździeRnikowej, co wyjaśnia dostępność, ówczesną dostępność terminu. Ale "r" w tym wszystkim, jakby co, jak nasrane, więc, zadowoleni wielce, jako że "nam ta data nie przeszkadza", zawarliśmy.
Zawarliśmy, zwarliśmy się i mimo burz i naporów, łoch i to jeszcze jakich,  trwamy, co w obecnych czasach tak oczywiste być nie musi.
Zawarcie.
Matko do ciebie, nie do wiary, jakimi gówniarzami byliśmy!

Ale udawaliśmy dorosłych. I trwamy!
Dowód trwania.
Anegdotka.
Nasze zdjęcie ślubne, w stosownym powiększeniu, długo wisiało na wystawie zakładu fotograficznego. Poszłam tam kiedyś zrobić zdjęcie paszportowe, a pan fotograf na to: "jakbym skądś panią znał , jakbym znał..."
Można? Można. Czego Wam życzę.
Pozdravka.

32 komentarze:

  1. Gaju - piękna para. Ten loczek za uszkiem mnie rozczulił wręcz. Piękny bukiet oczywiście z goździków. I to też jest piękne. Takie fotki to już historia, drogocenna.
    My braliśmy ślub z kolei 3 i 5 lutego. Cywilny, później kościelny. Chyba nawet gorsza pora, jak listopad. I to niedługo będzie 37 lat, to chyba nie jest normalne.
    Buziaki z wawki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Goździki lubię do dziś. Były różowe, jak sukienka.
      37 to nieźle, ale i tak jesteśmy lepsi. Niestety.

      Usuń
  2. o raju !!!
    nie wierzę ....
    my też dziś świętujemy rocznicę ślubu , 07.11 - tak właśnie dziś :-)
    mamy już 15 lat za sobą...
    a tak na marginesie Wasz ogród i jego historię znamy "na pamięć" z Ogrodowska.
    WilczaGora to my :D

    pozdrawiamy,
    Ewa i Marcin z Wilczej Góry
    http//wilczagora.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzę. Że też 07.11. Myślałam, że my jedyni, a tu proszę.
      Ogrodowisko? Zaraz zrobię podgląd.

      Usuń
  3. gratuluję wam, gaju i sił na dalsze życie życzę. i dużo miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki, gratki:-)))
    ile to lat? wygląda na lata 70te, fajna STYLÓWA, łoch!
    Jesteś pięknie podobna do siebie:-) A M. do męża mojej wielkopolskiej kuzynki.
    Wiesz, że ja nie pamiętam? 8 albo 9 marca, hm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile? Zaraz ile? Tyle. Fakt, lata 70 te i nie pytaj, jak to zleciało, jak to się dało.
      Za STYLÓWĘ dzięki, starałam się.

      Usuń
  5. Śliczna para:):) Najszczersze życzenia wielu kolejnych rocznic:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aleście piękni razem! Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy:) Oby kolejne się Wam wysypały obficie, w zgodzie i amorach:) Piękne zdjęcie! Oboje jak z obrazka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Data dziwna, bo zwykle pochmurnie, słotnie i brzydko. Mówią- jaka pogoda w dzień ślubu- takie życie.
    Gratuluję i szczęścia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było brzydko, prawdziwie listopadowo, a mimo to nie narzekam.
      Dzięki.

      Usuń
  9. No jesteście nienormalni ale tak trzymajcie. Teraz wszystko co normalne to nienormalne i odwrotnie. Piękny pejsik i uśmiech i tego uśmiechu życzę aby trwał zawsze. A u mnie dziś urodziny pierworodnego. Nie wybierałam ale mąż mnie przewiózł na siodełku od roweru i tak jakoś się przyspieszyło.To wcale nie zła data na dodatek te 26 lat temu było całkiem ładnie jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli data ogólnie nie taka zła?
      Pejsik był, ale w welony wbić się nie dałam i mam to sobie za dobre do dziś!

      Usuń
  10. Serdeczności wobec tego i kolejnych, wielu jeszcze rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczności, najpiękniejsze życzenia. Ja tez brałam ślub bez r w styczniu i też jest szczęśliwie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Samych dalszych pięknych dni.
    Powiem Ci Gaju, że MY braliśmy ślub 13 lipca:)) Trzynasty i bez "r" , ale jak sama zauważyłaś to są głupie przesądy. Za dwa lata będzie u nas 40 rocznica! I jeszcze dodam, ze mój mąż na zdjęciu slubnym jest podobny do Twojego!!!! Mają podobne brody i muchy przy koszuli! Buziaki i jeszcze raz najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jakbym skądś Panią znała ;)
    Wszystkiego najlepszego dla wytrwałych i wiernych małżonków! Tak trzymać!

    P.S. Nasza rocznica wypada 1 lipca i też nie było musu na "r" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Jak jest miłość, zrozumienie partnera, szacunek to "r" niepotrzebne, a jakieś tam inne okoliczności- nie ma potrzeby myśleć o takich sprawach. Życzę jeszcze bardzo wielu dobrych rocznic.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna buzia, uśmiech i ciepłe spojrzenie. Wszystkiego najlepszego Wam życzę. NAjważniejsza jest miłość, zrozumienie, empatia, rozmowy rozmowy , szacunek i kompromisy.... Dzisiaj ludzie za szybko rezygnują ze związku, nie walczą , wymieniają.....sama jestem po rozwodzie, dałam czas długi czas ale zmusić do czegoś nie wolno jeżeli ktoś nie chcę....ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna sukienka :) I wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co za przepiękna para!!! gratuluję, Gaju, z całego serca; też nie mieliśmy "r" w nazwie miesiąca, bo to lipiec był, za nami już 30 lat wspólnego życia, a ślub był skromny, przyjęcie malutkie, i bukiecik groszków we włosach zamiast welonu, czego mama nie mogła mi wybaczyć; jakoś teraz bardzo szybko pary rozchodzą się, czasami nie nadążam za zmianami; żeby to tylko "r" i piękna oprawa ślubu i wesela decydowała o trwałości związku, tu trzeba czegoś więcej, o czym niektóre młode pary zdają się nie pamiętać; następnych rocznic w zdrowiu i miłości życzę, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekni i zakochani:) Gratuluje rocznicy:) Dobrze jednak cazsem cos zrobic na przekor;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. KOLEJNYCH ROCZNIC ŻYCZĘ ZDJĘCIA PIĘKNE POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma złych dat, są najwyżej nie dobrani ludzie. Wy się dobraliście jak widać znakomicie, gratuluję i wielu następnych tak udanych lat jak te co minęły Wam życzę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna Pani Mloda ! I wszystko takie stonowane, prościutkie, bez tej "całej szopki" ... Musiało się udac, "r" nie potrzebne ... :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomaszerowałem sobie. Ale nie za długo bo dostałem jakimś odłamkiem w nos mam krwiaka. Fotek trochę zrobiłem film jak z Powstania Warszawskiego. Fotoreporterów zawodowych nie było. Chyba się przestraszyli? Dzięki Bogu ma całe dość drogie okulary i aparat. Okulary spadły mi na ulicę.
    Hej

    Gratuluję takie go długiego pożycia! Ale też melduję, że NIE JESTEŚCIE TRENDY! Teraz rozwody są w modzie. A moda pond wszystko! :) Żyje się palstikowo i na pokaz.
    Gratuluje szczerze i znikam sobie kompres na nos robić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje, a wszystko co najlepsze jeszcze przed Wami :) Żyjcie pełną piersią :D

    OdpowiedzUsuń