Zaglądają, podglądają.

sobota, 5 maja 2012

Nadrabiam wiosennie.

Nadrabiam, z trudem, zaległości wiosenne.
Na skalniaku wrze. Tym razem głównie na niebiesko. Samo się tak zmieniło i dobrze; po latach różowych, rok niebieski.








Co tu pisać, co dodawać? Nic, tylko patrzeć.

Mała się lansuje ogrodowo, patrzy na NIEGO z góry, odszczekuje MU się, lekceważy, niby. A ON ? Wierny poddany się zrobił. Pieskie życie, a jakby ludzkie, prwda?


Nowa pani z nową porcją miłości. I nie pisać mi tu, że psów się nie całuje. Wolno całować psy, glaskać koty, jeść piasek i mieć brudne łapy. Wtedy jest się szczęśliwym dzieckiem!

Pięknie jest, pieknie... A zraszacz nadaje i pobiera.


Mimo pobierania warto jest, warto dla takich widoków za oknem, o poranku oczywiście najpiękniejszych. Czyli-jeszcze raz to samo, tym razem przez pelargonki.

Troszkę nadrobiłam, dalej coś nie gra, ale cośtam się udało.
Ciąg dalszy nastąpi.
Pozdravka.

9 komentarzy:

  1. ja na pewno nie powiem, że nie wolno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gajo, cudownie piękny jest ten ogród. Pies, ma po prostu klawe życie. Będzie mu was na pewno dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogród wygląda wspaniale, psinie też się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też całuje psy i koty i jestem szczęśliwa, choć już nie dziecko! One mi te pieszczoty oddają z nawiązką.Poranek przez pelargonijki śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne psinki - kocham wszystkie zwierzaczki :) Piękny ogródek

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę na jednym blogu już tam na drugim to już stary blog i zadecydowałam mieć jeden i pilnować go:))

    http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w tym roku skalniak też w barwach różowo-niebieskich, za sprawom przede wszystkim niezapominajek, ale tak się złożyło że inne rośliny też się dopasowały kolorystycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne! Mój znajomy mówi, że są dzieci albo czyste, albo szczęśliwe. Coś w tym jest. Ogród jak zwykle piękny, ciekawe co to za kwiatki te fioletowo - niebieskie? Floksy szydlaste?

    OdpowiedzUsuń