Zaglądają, podglądają.

czwartek, 20 grudnia 2012

Moja magia, piosenka i kwiat.

Pytania od Moniki:
     1 Magia Świąt Bożego Narodzenia?
      2 Jakie lubisz piosenki świąteczne?                                                          
      3 Moje ukochane kwiaty ?
Moje odpowiedzi:
     1 Wielka magia. Im jestem starsza, tym bardziej ją czuję, tym większe moje wzruszenia. Inne, niż w dzieciństwie, ale tak samo mocne. Kiedyś dziwiłam się, że Tato ma łzy w oczach przy łamaniu się opłatkiem, teraz sama je mam, a nakrycie Taty nie tknięte... 
       2 Kolędy lubię. Wszystkie. Piosenki okołoświąteczne też, ale jako przystawka.
       3 Ukochane kwiaty... Długi namysł. Chyba konwalie. Bukiet konwalii dostałam po zdaniu matury, przed ogłoszeniem wyników i po raz pierwszy poczułam się rzeczywiście dorosła. Miałam siedemnaście lat...*

* Dla zdziwionych - nie posyłajcie dzieci do szkoły za wcześnie.

 Nie typuję nikogo, a kto chce, zapraszam do odpowiedzi w komentarzach, miło będzie.

A poza tym :
barszcz ukiszony, udany,
bigos pyrkocze,
śledzie korzenne przegryzają się,
farsz na uszka....
Czyli wiadomo, wielkie przygotowania.
Można by w cholerę z tym, ale jest , na szczęście jeszcze jest Mama, są pokolenia młodsze i nie chcę żałować kiedyś, że nie chciało mi się teraz.
Temat ilustruję kartką świąteczną Średniej, lat 12, dumnej Wielkiej  Laureatki. "Spójrz Biśka na szczegóły, na obrazki, jak je dopracowałam z lupką." Spojrzałam, doceniłam, pochwaliłam.
I jak tu "w cholerę z tym"?
 Pozdravka.                                

3 komentarze:

  1. Dobrze, że chce Ci się chcieć, a Średnia utalentowana:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gaju, z radością poczytałam o Twoich przygotowaniach i Świętach Bożego Narodzenia.A skoro są tuż...tuż.
    Proszę przyjmij ode mnie szczere życzenia: Zdrowych, szczęśliwych, radosnych Świąt w gronie Ukochanej Rodzinki, w miłej, serdecznej atmosferze...
    Wszystkiego najlepszego!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń